Wat doet een overnamespecialist?

Wanneer u uw bedrijf gaat verkopen of u van plan bent om een bedrijf te kopen, kunt u een overnamespecialist inschakelen. Deze specialist heeft ervaring en kennis op het gebied van bedrijfsovernames en is zodoende een waardevolle toevoeging voor uw bedrijf. Een overnamespecialist werkt uitsluitend voor één partij, de koper of de verkoper. Meer dan specialisten zijn dit adviseurs die ondernemers begeleiden en adviseren bij de verkoop van een bedrijf of bij de koop van een bedrijf. U herkent gecertificeerde overnamespecialisten aan het BOBB-keurmerk. Dit geeft aan dat de adviseur gekwalificeerd is om het specialistische werk van een overnamespecialist te doen en gebonden is aan de gedragsregels van de beroepsorganisatie.

Waarom een overnamespecialist inschakelen?

U bent niet verplicht om een overnamespecialist in te schakelen wanneer u uw bedrijf gaat verkopen of een bedrijf gaat kopen. Echter, bedrijfsovernames zijn zeer complexe trajecten en een fout is snel gemaakt. En bij een overname waar flinke sommen geld betrokken zijn, is een enkele fout direct een zeer kostbare fout. Bovendien, en misschien nog wel belangrijker, kost een bedrijfsovername veel tijd en energie. Wanneer uw dagelijkse werkzaamheden gewoon doorlopen en u daarnaast ook nog eens bezig bent met het verkopen van een bedrijf, zal u niet optimaal kunnen presteren. Dit gaat ten koste van zowel de werkzaamheden die u uitvoert als de bedrijfsovername waar u mee bezig bent. Een overnamespecialist neemt veel taken en zorgen uit handen en beperkt uw invloed alleen tot noodzakelijke input.

Wat doet een specialist in overnames?

Een overnamespecialist neemt de regie over het gehele verkoopproces in handen. Hij oriënteert zich op uw bedrijf, schrijf (mogelijk in samenwerking met uw accountant) het verkoopmemorandum, stelt een vraagprijs voor nadat hij een waardebepaling heeft gedaan, zoekt kopers, verstrekt relevante informatie, voert onderhandelingen namens of met u en begeleidt het due diligence onderzoek door de koper. Dit is zomaar een greep uit de werkzaamheden van een overnamespecialist. Bij iedere stap van het (ver)kooptraject is de specialist betrokken om u te adviseren, om zelf zaken te regelen of om informatie in te winnen.

Een professionele partij inschakelen

Bij het inschakelen van een overnamespecialist is het belangrijk om een goed gevoel te krijgen. Het overnemen van een bedrijf is een complexe zaak en vergt ook mentaal veel van u en uw werknemers. Een overnamespecialist die op één lijn met uw bedrijf zit en u een goed gevoel geeft is u dan ook veel waard. Kijk eens op www.diligence.nl om meer te weten te komen over de voordelen van een overnamespecialist.

waarom loonadministratie uitbesteden

Waarom je loonadministratie uitbesteden interessant is

Heb jij een groot bedrijf en heb je het erg druk? Dit is een goed teken, er komt namelijk veel bij kijken om alles te regelen. Maar als je veel personeel hebt, dan heb je ook een flinke loonadministratie bij te houden. Steeds meer bedrijven kiezen dan ook voor loonadministratie uitbesteden. Voor jou zou dat ook wel eens interessant kunnen zijn. Je kunt hierdoor namelijk veel tijd besparen en de andere voordelen leggen wij je graag uit. 

Voordelen loonadministratie uitbesteden

Met een eigen bedrijf en veel personeel is het altijd druk. Iedere maand sta je er weer voor: de loonadministratie. Alles moet netjes bij worden gehouden en dat vergt nogal wat tijd. Daarom zou je eens kunnen overwegen om dit onderdeel uit te besteden. Veel ondernemers maken die keuze want ze zien vaak op tegen de grote berg papierwerk die het met zich meebrengt. Dit kan voor jou dus de reden zijn dat jij er ook aan denkt. Als je dan een administratiekantoor hebt wat het van je over kan nemen, dan ben jij van alle gemakken voorzien. Welke zijn dat dan vraag je je af?

  • Het bespaart veel tijd als je denkt aan loonadministratie uitbesteden. Je hebt tijd en energie vrij voor andere zaken binnen je bedrijf. 
  • Het verdient zichzelf terug. Goed werk kost tijd, maar jij hebt je handen vrij voor andere zaken en dit verdient zichzelf dan ook erg snel terug als je het uit gaat besteden.
  • De regels van de loonadministratie kunnen veranderen en als jij het uit gaat besteden dan hoef jij je daar niet zo mee bezig te houden. Dit wordt dan namelijk allemaal voor je bijgehouden en dan valt er weer een last van je schouders.

Loonadministratie uitbesteden iets voor jou?

Een eigen bedrijf vraagt veel verantwoordelijkheid en eigenlijk heb je nooit echt tijd vrij. Je bent altijd wel wat zaken aan het regelen en daarom kan het wel eens fijn zijn om bepaalde onderdelen van het bedrijf echt uit te kunnen besteden. Goed dat jij er werk van maakt en dan kun jij beginnen met de loonadministratie uitbesteden, bijvoorbeeld bij Het Salariskantoor. Je zal direct merken dat het een hele opluchting is, iedere maand heb je je handen even vrij voor andere zaken en wordt dit onderdeel volledig van je overgenomen. 

thuiswerkplek

Een passende bureaustoel voor je flexplek

Werk jij op kantoor, een flexplek, thuis of op locatie? Start bij het kiezen van een bureaustoel voor jouw werkplek. De juiste bureaustoel vinden kan een hele onderneming zijn. Maar het kan ook anders, koop jouw bureaustoel online bij Bureaustoelexpress! Lees verder om erachter te komen welke bureaustoel bij jou past.

Welke bureaustoel moet ik kopen?
Wil jij gedurende de werkdag comfortabel en klachtenvrij werken? Kies dan voor een verantwoorde manier van werken door een ergonomische bureaustoel uit te zoeken. Ergonomie draagt bij aan een gezonde werkhouding. Dat is ook zeker belangrijk bij je thuiswerkplek! Een actieve zithouding voorkomen en vermindert klachten. Maar het houdt je ook gefocust en productief. Om een correcte houding aan te kunnen nemen is het van belang dat de stoel zich aanpast aan jou als gebruiker, maar vooral aan jouw lichaam. Houdt bij een aankoop rekening met hoe lang jij zit en wat voor werkzaamheden jij uitvoert. Selecteer een ergonomische bureaustoel met diverse verstelmogelijkheden. Het verstellen van de zitting, rugleuning en armleggers zorgt voor ondersteuning op de juiste plaatsen. Denk bij verstelmogelijkheden aan de zithoogte, zitdiepte, een vaste of flexibele rugleuning, de hoogte van rugleuning, de zithoek of de diepte van de lendensteun.

Gebruik van de stoel
De aankoop is belangrijk, maar het gebruik na aankoop bepaalt hoe tevreden jij over de bureaustoel bent. Denk van tevoren na over welk kwaliteitsniveau belangrijk is voor jou. Je kunt keuzen maken betreffende duurzaamheid. Kies een slijtvaste stoffering zodat je langer plezier hebt van jouw stoel. Ook het mechaniek van de stoel kan bepalend zijn. De meest voorkomende techniek is synchroon techniek waarbij de rug en zitting met elkaar meebewegen bij het verstellen. Echter kun je ook kiezen voor een onafhankelijke zithoek- en rugverstelling. Dit voorkomt bijvoorbeeld afglijden. Tot slot kun je ook kleine onderdelen of accessoires kiezen. Gebruik je de stoel op een harde of zachte ondergrond? Selecteer de bijpassende wielen. Of kies voor een hoofdsteun.

Tips voor online aankopen

Een bureaustoel kopen doe je meestal in een winkel of showroom. Echter kun je ook kiezen voor een online aankoop. Wanneer je online een bureaustoel gaat aanschaffen kun je rekening houden met jouw lichaam. Neem jouw lichaamsbouw, lengte en gewicht als uitgangspunt. Kijk bijvoorbeeld naar de draagkracht van de stoel. Comfort is zeer belangrijk echter is een gezonde zithouding nog belangrijker. Kies de stoel die bijdraagt aan actieve, gezonde zithouding. Ga voor de juiste vormgeving en kies een ergonomisch gevormde zitting. Dit zorgt ervoor dat je gedurende de hele werkdag klachtenvrij kunt werken. Denk eraan dat het ontwerp voornamelijk dient voor de uitstraling en ergonomie bijdraagt aan een gezonde houding.

Waar een bureaustoel kopen?
Een bureaustoel is een persoonlijke aankoop, jouw ervaring is het meest belangrijk. Kies de bureaustoel die bij jouw budget, wensen en behoeften past. Een ergonomische werkplek stel je zelf online samen bij een specialistische webshop. Zij geven online uitgebreide informatie en tips die je op weg helpen. Tevens zullen zij jou graag adviseren wanneer je hulp nodig hebt.

Kijk snel bij www.bureaustoelexpress.nl voor een uitgebreid assortiment dat afgestemd is op de behoeften van de gebruiker.

Het belang van opslag in de logistiek begrijpen

Zelfs de meest operationele logistieke operaties, zoals warehousing, spelen een sleutelrol in het succes van bedrijven. Dit belang heeft te maken met het feit dat workflows direct invloed hebben op de kosten, de efficiëntie van de activiteiten en de klanttevredenheid. Om deze operationele logistieke operaties zo goed mogelijk te laten verlopen, is er mogelijkheid om deze warehouse oplossingen uit te besteden.

In dit artikel kijk je naar de belangrijkste voordelen van een correcte opslag voor de organisatieresultaten. Kijk eens aan!

Maakt de verpakking van producten en grondstoffen veiliger

Vertrouwen op een adequate structuur voor opslag en andere logistieke operaties is, naast het toepassen van passende systemen voor jouw bedrijfsmodel, essentieel om de veiligheid van de materialen te waarborgen. Met deze oplossingen kan alles goed verpakt worden en met de ideale omstandigheden van temperatuur, verlichting en ventilatie.

Verlaagt het percentage verliezen en schades

Door het proces veiliger te maken en te investeren in de standaardisatie van processen is een aanzienlijke daling van de snelheid van de verliezen en de daaruit voortvloeiende verliezen te zien. Dit betekent dat situaties zoals storingen worden verminderd, omdat adequate opslag helpt bij het bewaken en verbeteren van de behandeling en beweging van materialen.

Helpt de integratie tussen productie en levering

De voorraadruimte is direct gekoppeld aan de inkoopruimte, omdat de uitwisseling van informatie tussen de twee helpt om de optimale vervangingsfrequenties en -hoeveelheden voor elk artikel vast te stellen – wat helpt om hogere kosten als gevolg van excessen of ontevredenheid van klanten door onbeschikbaarheid van producten te voorkomen.

Door een goed gestructureerd opslagproces is de productieruimte in staat om bijvoorbeeld de product doorlooptijd beter te monitoren, de veiligheidsvoorraad en het leveringspunt te berekenen. Vanaf dat moment weten degenen die verantwoordelijk zijn voor de inkoop het juiste moment om leveranciers te triggeren.

Maakt het mogelijk om het proces van distributie en klantenservice te verbeteren

Een ander aspect dat de opslag relevant maakt voor de goede prestaties van de logistieke operaties is de verbetering van het distributieproces. Het hebben van een goede structuur en een geoptimaliseerde lay-out helpt om het orderverzamelproces te versnellen en efficiënter te maken.

Hierdoor kan de gemiddelde tijd van de orders worden verkort, waardoor de klantenservice wordt verbeterd en de kans toeneemt dat ze nog meer tevreden zijn over hun ervaring in jouw bedrijf.

Het maakt de logistieke operaties efficiënter

Efficiëntie betekent het vermogen om een goed productiviteitsniveau te bereiken, met een zo laag mogelijk foutenpercentage en een zo laag mogelijke kostenpost. In die zin kan worden gezegd dat een goed opslagproces helpt om de kosten te verlagen, teams productiever te maken, het aantal storingen te verminderen, het gebruik van middelen te verbeteren, naast andere voordelen.

Met deze oplossingen wordt de hele workflow – ontvangst, opslag, (sortering), verzending en inventarisatie van materialen – nog efficiënter.

Zoals je heeft gezien, is warehousing een belangrijk punt in de logistieke operatie en kan het zelfs invloed hebben op de financiële prestaties (kosten) en de klanttevredenheid. Daarom is het hebben van een logistiek magazijn dat de juiste structuur heeft voor jouw bedrijfsmodel onderdeel van een goede strategie en essentieel voor het optimaliseren van de resultaten.

Zijn mondkapjes voor op een feest nog nodig?

Tijdens lockdown was een feestje geven uitgesloten, maar nu de regels versoepeld zijn en we weer bij elkaar mogen komen, vraag je je misschien af of mondkapjes voor op een feest verplicht zijn. We weten allemaal dat we in het openbaar vervoer een mondkapje moeten dragen, maar deze regel is nergens anders doorgezet. Cafés, restaurants en terrassen zijn gewoon weer open, met regels weliswaar, maar je kunt er weer een hapje eten en een drankje drinken. Maar hoe zit dat als je jarig bent en je wilt je familie en vrienden bij je thuis uitnodigen voor een feestje? Hier lees je over mondkapjes voor op een feest en de regels waaraan je je dan moet houden.

Mondkapjes voor op een feest niet verplicht

Als jij een feest geeft, dan zijn mondkapjes niet verplicht. Dat betekent natuurlijk niet dat jij geen mondkapje hoeft te dragen. Integendeel, er zijn zoveel soorten mondkapjes te vinden dat je er zelfs een thema van kunt maken. Mondkapjes voor op een feest met kleuren, patronen of een grappige afbeelding kunnen het feest juist nog leuker maken. Waar je wel rekening mee moet houden is dat dit soort niet-medische mondkapjes er niet voor zorgen dat je het virus niet kunt krijgen. Ze hebben als doel dat jij het virus niet over kunt dragen aan iemand anders. Kies je voor mondkapjes voor op je feest, zorg er dan dus voor dat iedereen ze draagt. Je moet dat wel genoeg mondkapjes kopen.

Welke regels gelden er wel?

De belangrijkste regel met betrekking tot feestjes in Corona tijd is dat je afstand houdt. Organiseer je het feestje, dan plaats je je stoelen dus met voldoende afstand van elkaar af. Bezoek je een feestje, dan is het jouw verantwoordelijkheid om niet dichter bij iemand te staan. Leden van één huishouden mogen dit overigens wel. Er komt niemand langs om te kijken of je je aan de regels houdt, maar als je overlast veroorzaakt en er wordt geklaagd, dan kan het zijn dat de agent hier wel op let. Kinderfeestjes mogen gewoon weer plaatsvinden. Kinderen van onder de 13 jaar hoeven geen afstand te houden en mogen weer buiten- en binnen spelen. Zo lang je ervoor zorgt dat iedereen zich aan de regels houdt, zijn mondkapjes voor op een feest niet nodig.

Instructies voor mondkapjes

Wil je toch mondkapjes voor op een feest bestellen en gebruiken, dan zijn er enkele instructies waaraan je je moet houden. Lees de richtlijnen goed door, maar de meeste mondkapjes zal je niet langer dan 4 uur achter elkaar op mogen hebben. Als ze eerder nat worden omdat je zoveel praat, dan moet je hem ook vervangen. Wegwerp mondkapjes voor op een feest mogen bij het restafval en stoffen mondkapjes doe je in een apart afgesloten zakje. Raak het stoffen gedeelte niet aan, was regelmatig je handen en zorg ervoor dat het mondkapje netjes aansluit en je neus, mond en kin volledig bedekt. Er zijn voldoende vrolijke mondkapjes voor op een feest waarmee jij de ultieme feestganger wordt.

Een boekenkast industrieel gestyled voor in jouw kantoor

Op het ogenblik dat je jouw kantoor wil gaan inrichten spreekt het voor zich dat je daarvoor zal willen kijken in de richting van verschillende meubelstukken. Een boekenkast industrieel in een kantoor plaatsen is vandaag de dag ongelofelijk populair. Sowieso spreekt het voor zich dat een boekenkast in een kantoor eigenlijk niet mag ontbreken, maar ook de industriële stijl is er eentje die bij zeer veel mensen in de smaak valt. Overweeg jij eveneens om over te gaan tot het kopen van een boekenkast industrieel voor in je kantoor, maar zou je hier eerst toch nog wat meer informatie over willen krijgen? Dat is mogelijk hier op deze pagina!

             Een boekenkast, zoveel meer dan een kast voor je boeken

Een boekenkast industrieel is sinds jaar en dag een ongelofelijk populair meubel. In eerste instantie dachten mensen vaak dat het aanschaffen van zo’n kast eigenlijk helemaal niet nodig is wanneer je niet zelf een fervent boekenlezer bent. In de praktijk is dat echter helemaal niet juist. Het is namelijk zo dat een boekenkast een ongelofelijk veelzijdige kast is welke voor de meest uiteenlopende doeleinden kan worden gebruikt. Wil jij bijvoorbeeld in de boekenkast graag je servies plaatsen of iets anders? Dan is dat perfect mogelijk. Het spreekt voor zich dat je in een kantoorruimte ook de papieren van bijvoorbeeld je onderneming in een boekenkast kan neerzetten. De mogelijkheden zijn zoals je kan lezen ongelofelijk uitgebreid.

             Wat maakt een boekenkast industrieel zo interessant?

De bovenstaande informatie maakt in één klap duidelijk dat je in tal van verschillende situaties gebruik kan maken van een boekenkast. Het spreekt voor zich dat een dergelijke kast echter ook over zeer veel verschillende stijlen kan beschikken. Zo zijn er bijvoorbeeld de klassiek vormgegeven kasten, maar wat ook te denken van moderne exemplaren? Tegenwoordig is ook de boekenkast industrieel design ongelofelijk populair. Hier zijn verschillende interessante redenen voor aan te halen. Denk hierbij in het bijzonder aan de volgende redenen:

  1. Een boekenkast industrieel design beschikt over een unieke vormgeving;
  2. Boekenkasten met industrieel design zijn ongelofelijk duurzaam;
  3. Ze kunnen in principe perfect in elk interieur worden geïntegreerd;
  4. Een boekenkast industrieel hoeft helemaal niet duur te zijn;

Bijzonder veel mensen vinden het tegenwoordig erg fijn om wat meer ruwe elementen in hun interieur te hebben staan. Dit kan in principe van alles zijn, maar zeker ook een boekenkast industrieel. Een dergelijke kast wordt in de praktijk vaak vervaardigd uit een combinatie van (ruw) hout samen met gerecycleerde bouwmaterialen zoals bijvoorbeeld ijzer en zelfs beton.

De mooiste industriële boekenkasten vind je bij Gigameubel!

             Hoe een boekenkast industrieel onderhouden?

Tot slot stellen veel mensen zich de vraag op welke manier een boekenkast industrieel precies kan worden onderhouden. Dat is op tal van verschillende manieren mogelijk. Veel hangt op dit vlak natuurlijk af van het soort materiaal waar de boekenkast uit is vervaardigd. Het schoonmaken van een boekenkast industrieel kan misschien in de praktijk net wat minder eenvoudig zijn, maar daar staat tegenover dat ze een veel minder doorgedreven onderhoud vereist in vergelijking met andere soorten boekenkasten. Ook op vlak van onderhoud hoef je, je dus in principe geen zorgen te maken met een boekenkast industrieel.

Data gebruiken

Beter gebruik maken van data binnen je bedrijf voor meer succes

We leven en werken in een data-driven samenleving. Slim gebruik maken van de beschikbare data is vrijwel een onmisbare factor geworden in een tijd als deze. Bijna elk bedrijf krijgt hiermee te maken, maar wordt er wel op een slimme manier gebruik van gemaakt? Meer informatie en adviezen vind je hier. 

Welke data is er beschikbaar binnen jouw bedrijf? 

Bij de meeste bedrijven is er vaak al meer data beschikbaar en voor handen dan vooraf vaak wordt gerealiseerd. Ga er eens voor zitten en brainstorm welke data er nu beschikbaar is en wat er eventueel met die data wordt gedaan. 

Een aantal voorbeelden zijn de data die beschikbaar is voor de bezoekers op je website en wat die mensen doen. Dit is gratis data die direct toegankelijk is met bijvoorbeeld Google Analytics, Search Console of Google Data Studio. Zie hier meer tools om je website data te meten. 

Beter inzicht met de juiste dashboard en nodige informatie

Wanneer je veel informatie verzameld binnen je bedrijf via verschillende systemen dan kan het overzicht nog wel eens verloren gaan. Om optimaal gebruik te maken van de beschikbare data en informatie wil je een systeem hebben dat overzichtelijk is voor iedereen en waar de belangrijkste informatie duidelijk naar voren komt.

Hiervoor kun je gebruik maken van slimme Business Intelligence software. Zo kun je binnen je bedrijf betere en scherpere beslissingen maken en conclusies trekken uit bepaalde ontwikkelingen. Lees hier meer over de voordelen van Business Intelligence.

Laat je niet afschrikken en wacht niet te lang

Data Analyse kan al snel ingewikkeld klinken en iets wat alleen voor de echte grote bedrijven interessant is. Maar veel software maakt het extreem eenvoudig om ermee te werken en verzameld de informatie voor je. Van daaruit is het voor iedereen een leerproces en een proces dan continue verbeterd kan worden. Daarom is het dan ook belangrijk om zo snel mogelijk te beginnen en het niet te lang uit te stellen.

Weet wat nodig is wanneer je delegeert

Laat je dit proces over aan een analytics bureau? Dan is het noodzakelijk om goed te weten wat je ervan verwacht en wat je eruit wilt halen. Een extern bureau kan al snel met allerlei data aan de slag gaan wat jou eigenlijk niks oplevert. Ook is het belangrijk om bij een extern bureau goed op te letten op de kwaliteiten van het bureau en de privacy voorwaarden.

De beste narrowcasting software en schermen van 2020

Narrowcasting, ofwel het digitaal via schermen projecteren van boodschappen of filmmateriaal, is vandaag de dag belangrijker dan ooit. De digitalisering van de samenleving gaat steeds verder. En ook narrowcasten maakt hiervan onderdeel uit.

Dit fenomeen staat ook wel bekend als digital signage en is de afgelopen jaren steeds populair geworden. Digitale schermen zijn overal te zien: in winkels, bedrijven, ziekenhuizen en op scholen, om menen te informeren, entertainen of te waarschuwen.

Ben je als ondernemer ook op zoek nar een goede manier om klanten, jouw personeel of bezoekers van jouw bedrijf te informeren? Dan is narrowcasting hiervoor een prima methode. Maar wat welke software kun je hiervoor het beste gebruiken?

Welke narrowcasting software staat het hoogste aangeschreven? En welke beeldschermen zijn hebben de beste prijs-kwaliteitverhouding om op een professionele manier te kunnen narrowcasten?

De beste narrowcasting software


Zoek je geschikte software voor narrowcasting als je regelmatig videoconferenties wilt organiseren met jouw collega’s? Dan is het programma Zoom Rooms, een professionele video conferencing solution, een goede keuze.

Deze software biedt veel mogelijkheden op het gebied van live streaming, audio, het maken van polls, chatten tijdens vergaderingen, et cetera. Een andere softwaresoort die veel gebruikt wordt door professionals is Sprinklr Modern Engagement.

Dit merk presenteert zichzelf als de Unified Front Office for Modern Channels ter wereld en biedt een totaaloplossing voor bedrijven die willen inzetten op narrowcasten. Met SPrinklr kan de marketing en informatievoorziening op allerlei manieren verzorgd worden: interactief via narrowcasting schermen (denk aan polls, blogs en fora) en via digitale nieuwssites en informatiepagina’s. Ideaal voor de communicatie met klanten of medewerkers in een bedrijfsgebouw of openbare instelling!

Andere professionele typen software die hoge klantwaarderingen scoren, zijn er in overvloed. Tot de meest bekende merken horen het veelzijdige programma Raydiant Screen Signage, ScreenCloud Digital Signage en ScreenScape. Veder zijn er tal van gratis varianten narrowcasting software op de markt, zoals de programma’s van Rise Visions, Xibo of Vodigi.

De meeste ondernemers kiezen vanuit veiligheidsoverwegingen en professionaliteit echter voor het gebruik van betaalde software.

Welke schermen zijn bovengemiddeld goed om te gebruiken voor narrowcasten?


Met alleen goede software ben je er als bedrijfseigenaar, ondernemer of winkelier natuurlijk niet. Ook goede schermen zijn van groot belang om het gewenste effect te bereiken.

Tot de grootste en beste merken schermen behoren enkele bekende technologiemerken. Samsung is de grootste mondiale product op dit gebied. GoodView, LG, Philips en NEC gelden ook als prima merken schermen voor narrowcasten. Er is dus keuze genoeg op het gebied van digitale signage oplossingen!

Wat is een NLP master practitioner?

Het volgen van een bepaalde NLP opleiding is iets waar menig aantal mensen op een zeker ogenblik aan denken. In het bijzonder in de huidige tijd kan het volgen van een dergelijke opleiding een interessante meerwaarde betekenen voor de cursisten in kwestie. Dit gezegd hebbende is het zo dat er in de praktijk een onderscheid wordt gemaakt tussen verschillende soorten NLP cursussen. Denk op dit vlak bijvoorbeeld maar eens aan de NLP master practitioner opleiding. Het betreft hier een cursus die zich in het bijzonder richt op het laten ontwikkelen van jouw creatieve brein. Heeft deze opleiding ook jouw aandacht getriggerd en wil je er bijgevolg graag meer over te weten komen? Lees dan snel verder en ontdek meteen alle voordelen waar je op kan rekenen bij het volgen van de NLP master practitioner cursus!

             Eigenlijk de tweede NLP opleiding

Wanneer iemand een bepaalde NLP cursus wil gaan volgen zal er in eerste instantie worden aangeraden om de aandacht te vestigen op de zogenaamde NLP Practitioner opleiding. Het betreft hier een cursus welke over twee duidelijke hoofdonderwerpen beschikt. Denk hierbij in eerste instantie aan persoonlijke ontwikkeling, maar daarnaast ook aan communicatie. Tijdens het volgen van deze opleiding zal je kunnen vaststellen hoe je op een efficiënte manier (terug) grip kunt krijgen op de onbewuste processen welke deel uitmaken van je leven. Zo kan je bijvoorbeeld ontdekken hoe je grip kan krijgen op je emoties. Op deze manier wordt het mogelijk om allerhande (negatieve) emoties in je leven veel beter een plaats te kunnen geven. Het gaat hierbij niet alleen om een gevoel van stress, maar ook van ontspanning. Eenmaal je deze cursus hebt afgerond kan je verder kijken in de richting van de NLP master practitioner.

Bovenstaande maakt duidelijk dat de NLP master practitioner eigenlijk de tweede NLP opleiding is die je kan volgen. Voor deze cursus geldt dat ze zich in het bijzonder richt op de diepte induiken en op die manier leren om jouw creatieve brein te ontwikkelen. Tijdens het volgen van een NLP master practitioner opleiding zal je onder meer leren gebruikmaken van hypnotische taalpatronen. Deze taalpatronen kunnen ervoor zorgen dat mensen binnen een korte tijdspanne nieuwe vaardigheden aangeleerd kunnen krijgen. Wil jij echt goed worden in het beoefenen van NLP? Dan zal je niet anders kunnen dan vaststellen dat het volgen van de NLP master practitioner opleiding een absolute must is.

             Ook interessant voor potentiële coaches en therapeuten

Het gebeurt in de praktijk niet zelden dat mensen op een zeker ogenblik zo bedreven worden in NLP en er zo van gaan houden dat ze hun opgedane kennis graag willen doorgeven aan derden. Geldt dat ook voor jou? Ook in een dergelijke situatie zal je kunnen vaststellen dat de NLP master practitioner cursus volgen voor jou een zeer interessante keuze kan zijn. Op deze manier zal je dan ook al snel kunnen vaststellen dat je behoorlijk bedreven zal worden in het toepassen van NLP waardoor het zonder probleem mogelijk wordt om je kennis door te geven aan andere geïnteresseerde personen. In ieder geval, heb je dus de ambitie om ook een coach of therapeut te worden? Verdiep je dan absoluut even in de inhoud van een NLP master practitioner opleiding bij NLP Academie!

           

Kerstpakket

Een kerstpakket bestellen? Altijd het overwegen waard!

Een kerstpakket bestellen, het is iets waar niet alleen consumenten, maar ook bedrijven steeds vaker over nadenken. Het bestellen van een kerstpakket om te schenken aan bijvoorbeeld vrienden, familie of werknemers is in het bijzonder de laatste jaren steeds populairder geworden. Er zijn heel wat verschillende redenen voor aan te halen. Allereerst is een kerstpakket bestellen bijvoorbeeld mogelijk voor ieders budget. Dat betekent dat u niet perse over aanzienlijke financiële middelen moet beschikken, integendeel. Daarnaast kunt u de inhoud van een kerstpakket ook nog eens geheel afstemmen op uw eigen voorkeuren… of beter gezegd deze van de ontvanger. Het mag hoe dan ook duidelijk zijn, het kopen van een kerstpakket om te schenken tijdens de feestdagen is zeker het overwegen waard! 

  1. 3 redenen om een kerstpakket te bestellen 

Dat een kerstpakket bestellen door de jaren heen eigenlijk alleen maar populairder is geworden is te wijten aan verschillende redenen. Drie belangrijke redenen die hier mee van aan de basis liggen hebben we hieronder alvast even voor u op een rijtje gezet. 

  1. Een kerstpakket is een geschenk dat iedereen wel graag krijgt; 
  2. Kerstpakketten kunnen over een zeer diverse inhoud beschikken; 
  3. Het is mogelijk om een kerstpakket op maat van uw budget te laten maken;

De bovenstaande redenen zijn eigenlijk nog maar het puntje van de ijsberg. Er kan immers worden vastgesteld dat in de praktijk een kerstpakket bestellen voor bijvoorbeeld de medewerkers van uw bedrijf nog extra interessant is. Dit onder meer omdat het aanschaffen van de kerstpakketten fiscaal kan worden ingebracht als aftrekpost binnen het bedrijf. Wilt u er dus met andere woorden niet alleen zeker van zijn dat u kiest voor een leuk kerstgeschenk voor uw medewerkers, maar ook dat u kunt rekenen op wat extra financieel voordeel? Dan is ervoor kiezen om een kerstpakket te bestellen altijd een interessante keuze te noemen.

Kerstpakketten voor bedrijven van Kerstpakket Online stellen gegarandeerd niet teleur!

  1. Een standaard kerstpakket bestellen of kiezen voor maatwerk?

Wilt u ook graag een kerstpakket bestellen? Dan zult u nog één laatste, belangrijke vraag dienen te beantwoorden. In eerste instantie is het namelijk zo dat er in de verschillende winkels een groot aantal potentieel interessante kerstpakketten zijn terug te vinden. De meeste mensen zullen bij het bekijken van dit assortiment meteen een kerstpakket vinden dat hun zal aanspreken. Dat is echter niet altijd zo. Betekent dit dat een kerstpakket bestellen dan voor u geen mogelijkheid meer is? Zeker niet. Er kan immers ook voor worden gekozen om een kerstpakket samen te laten stellen geheel op maat van uw wensen. 

Menig aantal winkels mogelijk het dus mogelijk om een maatwerk kerstpakket te kopen. Dat is extra interessant. Op deze manier kunt u immers niet alleen de precieze inhoud van het pakket bepalen, daarnaast zult u er ook zeker van kunnen zijn dat het pakket op vlak van kostprijs perfect in lijn ligt met de vooropgestelde verwachtingen. Het mag dan ook duidelijk zijn, is een standaard kerstpakket bestellen voor u geen optie? Dan is het altijd de moeite waard om te kijken in de richting van een op maat gemaakt pakket!