Een boekenkast industrieel gestyled voor in jouw kantoor

Op het ogenblik dat je jouw kantoor wil gaan inrichten spreekt het voor zich dat je daarvoor zal willen kijken in de richting van verschillende meubelstukken. Een boekenkast industrieel in een kantoor plaatsen is vandaag de dag ongelofelijk populair. Sowieso spreekt het voor zich dat een boekenkast in een kantoor eigenlijk niet mag ontbreken, maar ook de industriële stijl is er eentje die bij zeer veel mensen in de smaak valt. Overweeg jij eveneens om over te gaan tot het kopen van een boekenkast industrieel voor in je kantoor, maar zou je hier eerst toch nog wat meer informatie over willen krijgen? Dat is mogelijk hier op deze pagina!

             Een boekenkast, zoveel meer dan een kast voor je boeken

Een boekenkast industrieel is sinds jaar en dag een ongelofelijk populair meubel. In eerste instantie dachten mensen vaak dat het aanschaffen van zo’n kast eigenlijk helemaal niet nodig is wanneer je niet zelf een fervent boekenlezer bent. In de praktijk is dat echter helemaal niet juist. Het is namelijk zo dat een boekenkast een ongelofelijk veelzijdige kast is welke voor de meest uiteenlopende doeleinden kan worden gebruikt. Wil jij bijvoorbeeld in de boekenkast graag je servies plaatsen of iets anders? Dan is dat perfect mogelijk. Het spreekt voor zich dat je in een kantoorruimte ook de papieren van bijvoorbeeld je onderneming in een boekenkast kan neerzetten. De mogelijkheden zijn zoals je kan lezen ongelofelijk uitgebreid.

             Wat maakt een boekenkast industrieel zo interessant?

De bovenstaande informatie maakt in één klap duidelijk dat je in tal van verschillende situaties gebruik kan maken van een boekenkast. Het spreekt voor zich dat een dergelijke kast echter ook over zeer veel verschillende stijlen kan beschikken. Zo zijn er bijvoorbeeld de klassiek vormgegeven kasten, maar wat ook te denken van moderne exemplaren? Tegenwoordig is ook de boekenkast industrieel design ongelofelijk populair. Hier zijn verschillende interessante redenen voor aan te halen. Denk hierbij in het bijzonder aan de volgende redenen:

  1. Een boekenkast industrieel design beschikt over een unieke vormgeving;
  2. Boekenkasten met industrieel design zijn ongelofelijk duurzaam;
  3. Ze kunnen in principe perfect in elk interieur worden geïntegreerd;
  4. Een boekenkast industrieel hoeft helemaal niet duur te zijn;

Bijzonder veel mensen vinden het tegenwoordig erg fijn om wat meer ruwe elementen in hun interieur te hebben staan. Dit kan in principe van alles zijn, maar zeker ook een boekenkast industrieel. Een dergelijke kast wordt in de praktijk vaak vervaardigd uit een combinatie van (ruw) hout samen met gerecycleerde bouwmaterialen zoals bijvoorbeeld ijzer en zelfs beton.

De mooiste industriële boekenkasten vind je bij Gigameubel!

             Hoe een boekenkast industrieel onderhouden?

Tot slot stellen veel mensen zich de vraag op welke manier een boekenkast industrieel precies kan worden onderhouden. Dat is op tal van verschillende manieren mogelijk. Veel hangt op dit vlak natuurlijk af van het soort materiaal waar de boekenkast uit is vervaardigd. Het schoonmaken van een boekenkast industrieel kan misschien in de praktijk net wat minder eenvoudig zijn, maar daar staat tegenover dat ze een veel minder doorgedreven onderhoud vereist in vergelijking met andere soorten boekenkasten. Ook op vlak van onderhoud hoef je, je dus in principe geen zorgen te maken met een boekenkast industrieel.

Data gebruiken

Beter gebruik maken van data binnen je bedrijf voor meer succes

We leven en werken in een data-driven samenleving. Slim gebruik maken van de beschikbare data is vrijwel een onmisbare factor geworden in een tijd als deze. Bijna elk bedrijf krijgt hiermee te maken, maar wordt er wel op een slimme manier gebruik van gemaakt? Meer informatie en adviezen vind je hier. 

Welke data is er beschikbaar binnen jouw bedrijf? 

Bij de meeste bedrijven is er vaak al meer data beschikbaar en voor handen dan vooraf vaak wordt gerealiseerd. Ga er eens voor zitten en brainstorm welke data er nu beschikbaar is en wat er eventueel met die data wordt gedaan. 

Een aantal voorbeelden zijn de data die beschikbaar is voor de bezoekers op je website en wat die mensen doen. Dit is gratis data die direct toegankelijk is met bijvoorbeeld Google Analytics, Search Console of Google Data Studio. Zie hier meer tools om je website data te meten. 

Beter inzicht met de juiste dashboard en nodige informatie

Wanneer je veel informatie verzameld binnen je bedrijf via verschillende systemen dan kan het overzicht nog wel eens verloren gaan. Om optimaal gebruik te maken van de beschikbare data en informatie wil je een systeem hebben dat overzichtelijk is voor iedereen en waar de belangrijkste informatie duidelijk naar voren komt.

Hiervoor kun je gebruik maken van slimme Business Intelligence software. Zo kun je binnen je bedrijf betere en scherpere beslissingen maken en conclusies trekken uit bepaalde ontwikkelingen. Lees hier meer over de voordelen van Business Intelligence.

Laat je niet afschrikken en wacht niet te lang

Data Analyse kan al snel ingewikkeld klinken en iets wat alleen voor de echte grote bedrijven interessant is. Maar veel software maakt het extreem eenvoudig om ermee te werken en verzameld de informatie voor je. Van daaruit is het voor iedereen een leerproces en een proces dan continue verbeterd kan worden. Daarom is het dan ook belangrijk om zo snel mogelijk te beginnen en het niet te lang uit te stellen.

Weet wat nodig is wanneer je delegeert

Laat je dit proces over aan een analytics bureau? Dan is het noodzakelijk om goed te weten wat je ervan verwacht en wat je eruit wilt halen. Een extern bureau kan al snel met allerlei data aan de slag gaan wat jou eigenlijk niks oplevert. Ook is het belangrijk om bij een extern bureau goed op te letten op de kwaliteiten van het bureau en de privacy voorwaarden.

De beste narrowcasting software en schermen van 2020

Narrowcasting, ofwel het digitaal via schermen projecteren van boodschappen of filmmateriaal, is vandaag de dag belangrijker dan ooit. De digitalisering van de samenleving gaat steeds verder. En ook narrowcasten maakt hiervan onderdeel uit.

Dit fenomeen staat ook wel bekend als digital signage en is de afgelopen jaren steeds populair geworden. Digitale schermen zijn overal te zien: in winkels, bedrijven, ziekenhuizen en op scholen, om menen te informeren, entertainen of te waarschuwen.

Ben je als ondernemer ook op zoek nar een goede manier om klanten, jouw personeel of bezoekers van jouw bedrijf te informeren? Dan is narrowcasting hiervoor een prima methode. Maar wat welke software kun je hiervoor het beste gebruiken?

Welke narrowcasting software staat het hoogste aangeschreven? En welke beeldschermen zijn hebben de beste prijs-kwaliteitverhouding om op een professionele manier te kunnen narrowcasten?

De beste narrowcasting software


Zoek je geschikte software voor narrowcasting als je regelmatig videoconferenties wilt organiseren met jouw collega’s? Dan is het programma Zoom Rooms, een professionele video conferencing solution, een goede keuze.

Deze software biedt veel mogelijkheden op het gebied van live streaming, audio, het maken van polls, chatten tijdens vergaderingen, et cetera. Een andere softwaresoort die veel gebruikt wordt door professionals is Sprinklr Modern Engagement.

Dit merk presenteert zichzelf als de Unified Front Office for Modern Channels ter wereld en biedt een totaaloplossing voor bedrijven die willen inzetten op narrowcasten. Met SPrinklr kan de marketing en informatievoorziening op allerlei manieren verzorgd worden: interactief via narrowcasting schermen (denk aan polls, blogs en fora) en via digitale nieuwssites en informatiepagina’s. Ideaal voor de communicatie met klanten of medewerkers in een bedrijfsgebouw of openbare instelling!

Andere professionele typen software die hoge klantwaarderingen scoren, zijn er in overvloed. Tot de meest bekende merken horen het veelzijdige programma Raydiant Screen Signage, ScreenCloud Digital Signage en ScreenScape. Veder zijn er tal van gratis varianten narrowcasting software op de markt, zoals de programma’s van Rise Visions, Xibo of Vodigi.

De meeste ondernemers kiezen vanuit veiligheidsoverwegingen en professionaliteit echter voor het gebruik van betaalde software.

Welke schermen zijn bovengemiddeld goed om te gebruiken voor narrowcasten?


Met alleen goede software ben je er als bedrijfseigenaar, ondernemer of winkelier natuurlijk niet. Ook goede schermen zijn van groot belang om het gewenste effect te bereiken.

Tot de grootste en beste merken schermen behoren enkele bekende technologiemerken. Samsung is de grootste mondiale product op dit gebied. GoodView, LG, Philips en NEC gelden ook als prima merken schermen voor narrowcasten. Er is dus keuze genoeg op het gebied van digitale signage oplossingen!

Wat is een NLP master practitioner?

Het volgen van een bepaalde NLP opleiding is iets waar menig aantal mensen op een zeker ogenblik aan denken. In het bijzonder in de huidige tijd kan het volgen van een dergelijke opleiding een interessante meerwaarde betekenen voor de cursisten in kwestie. Dit gezegd hebbende is het zo dat er in de praktijk een onderscheid wordt gemaakt tussen verschillende soorten NLP cursussen. Denk op dit vlak bijvoorbeeld maar eens aan de NLP master practitioner opleiding. Het betreft hier een cursus die zich in het bijzonder richt op het laten ontwikkelen van jouw creatieve brein. Heeft deze opleiding ook jouw aandacht getriggerd en wil je er bijgevolg graag meer over te weten komen? Lees dan snel verder en ontdek meteen alle voordelen waar je op kan rekenen bij het volgen van de NLP master practitioner cursus!

             Eigenlijk de tweede NLP opleiding

Wanneer iemand een bepaalde NLP cursus wil gaan volgen zal er in eerste instantie worden aangeraden om de aandacht te vestigen op de zogenaamde NLP Practitioner opleiding. Het betreft hier een cursus welke over twee duidelijke hoofdonderwerpen beschikt. Denk hierbij in eerste instantie aan persoonlijke ontwikkeling, maar daarnaast ook aan communicatie. Tijdens het volgen van deze opleiding zal je kunnen vaststellen hoe je op een efficiënte manier (terug) grip kunt krijgen op de onbewuste processen welke deel uitmaken van je leven. Zo kan je bijvoorbeeld ontdekken hoe je grip kan krijgen op je emoties. Op deze manier wordt het mogelijk om allerhande (negatieve) emoties in je leven veel beter een plaats te kunnen geven. Het gaat hierbij niet alleen om een gevoel van stress, maar ook van ontspanning. Eenmaal je deze cursus hebt afgerond kan je verder kijken in de richting van de NLP master practitioner.

Bovenstaande maakt duidelijk dat de NLP master practitioner eigenlijk de tweede NLP opleiding is die je kan volgen. Voor deze cursus geldt dat ze zich in het bijzonder richt op de diepte induiken en op die manier leren om jouw creatieve brein te ontwikkelen. Tijdens het volgen van een NLP master practitioner opleiding zal je onder meer leren gebruikmaken van hypnotische taalpatronen. Deze taalpatronen kunnen ervoor zorgen dat mensen binnen een korte tijdspanne nieuwe vaardigheden aangeleerd kunnen krijgen. Wil jij echt goed worden in het beoefenen van NLP? Dan zal je niet anders kunnen dan vaststellen dat het volgen van de NLP master practitioner opleiding een absolute must is.

             Ook interessant voor potentiële coaches en therapeuten

Het gebeurt in de praktijk niet zelden dat mensen op een zeker ogenblik zo bedreven worden in NLP en er zo van gaan houden dat ze hun opgedane kennis graag willen doorgeven aan derden. Geldt dat ook voor jou? Ook in een dergelijke situatie zal je kunnen vaststellen dat de NLP master practitioner cursus volgen voor jou een zeer interessante keuze kan zijn. Op deze manier zal je dan ook al snel kunnen vaststellen dat je behoorlijk bedreven zal worden in het toepassen van NLP waardoor het zonder probleem mogelijk wordt om je kennis door te geven aan andere geïnteresseerde personen. In ieder geval, heb je dus de ambitie om ook een coach of therapeut te worden? Verdiep je dan absoluut even in de inhoud van een NLP master practitioner opleiding bij NLP Academie!

           

Kerstpakket

Een kerstpakket bestellen? Altijd het overwegen waard!

Een kerstpakket bestellen, het is iets waar niet alleen consumenten, maar ook bedrijven steeds vaker over nadenken. Het bestellen van een kerstpakket om te schenken aan bijvoorbeeld vrienden, familie of werknemers is in het bijzonder de laatste jaren steeds populairder geworden. Er zijn heel wat verschillende redenen voor aan te halen. Allereerst is een kerstpakket bestellen bijvoorbeeld mogelijk voor ieders budget. Dat betekent dat u niet perse over aanzienlijke financiële middelen moet beschikken, integendeel. Daarnaast kunt u de inhoud van een kerstpakket ook nog eens geheel afstemmen op uw eigen voorkeuren… of beter gezegd deze van de ontvanger. Het mag hoe dan ook duidelijk zijn, het kopen van een kerstpakket om te schenken tijdens de feestdagen is zeker het overwegen waard! 

  1. 3 redenen om een kerstpakket te bestellen 

Dat een kerstpakket bestellen door de jaren heen eigenlijk alleen maar populairder is geworden is te wijten aan verschillende redenen. Drie belangrijke redenen die hier mee van aan de basis liggen hebben we hieronder alvast even voor u op een rijtje gezet. 

  1. Een kerstpakket is een geschenk dat iedereen wel graag krijgt; 
  2. Kerstpakketten kunnen over een zeer diverse inhoud beschikken; 
  3. Het is mogelijk om een kerstpakket op maat van uw budget te laten maken;

De bovenstaande redenen zijn eigenlijk nog maar het puntje van de ijsberg. Er kan immers worden vastgesteld dat in de praktijk een kerstpakket bestellen voor bijvoorbeeld de medewerkers van uw bedrijf nog extra interessant is. Dit onder meer omdat het aanschaffen van de kerstpakketten fiscaal kan worden ingebracht als aftrekpost binnen het bedrijf. Wilt u er dus met andere woorden niet alleen zeker van zijn dat u kiest voor een leuk kerstgeschenk voor uw medewerkers, maar ook dat u kunt rekenen op wat extra financieel voordeel? Dan is ervoor kiezen om een kerstpakket te bestellen altijd een interessante keuze te noemen.

Kerstpakketten voor bedrijven van Kerstpakket Online stellen gegarandeerd niet teleur!

  1. Een standaard kerstpakket bestellen of kiezen voor maatwerk?

Wilt u ook graag een kerstpakket bestellen? Dan zult u nog één laatste, belangrijke vraag dienen te beantwoorden. In eerste instantie is het namelijk zo dat er in de verschillende winkels een groot aantal potentieel interessante kerstpakketten zijn terug te vinden. De meeste mensen zullen bij het bekijken van dit assortiment meteen een kerstpakket vinden dat hun zal aanspreken. Dat is echter niet altijd zo. Betekent dit dat een kerstpakket bestellen dan voor u geen mogelijkheid meer is? Zeker niet. Er kan immers ook voor worden gekozen om een kerstpakket samen te laten stellen geheel op maat van uw wensen. 

Menig aantal winkels mogelijk het dus mogelijk om een maatwerk kerstpakket te kopen. Dat is extra interessant. Op deze manier kunt u immers niet alleen de precieze inhoud van het pakket bepalen, daarnaast zult u er ook zeker van kunnen zijn dat het pakket op vlak van kostprijs perfect in lijn ligt met de vooropgestelde verwachtingen. Het mag dan ook duidelijk zijn, is een standaard kerstpakket bestellen voor u geen optie? Dan is het altijd de moeite waard om te kijken in de richting van een op maat gemaakt pakket!

congrescentrum in Utrecht

Een goed congrescentrum in Utrecht moet aan al uw eisen voldoen

Bent u op zoek naar een congrescentrum in Utrecht voor uw evenement, meeting of teambuilding uitje? Dan is het belangrijk dat u niet zomaar een locatie uitkiest. Het congrescentrum in Utrecht is namelijk net zo belangrijk voor het slagen van uw samenzijn als de organisatie ervan. Het centrum moet aan uw verwachtingen voldoen en tegelijkertijd mag het natuurlijk ook uw budget niet overschrijden. Met de onderstaande informatie kiest u een congrescentrum in Utrecht uit dat bij u past.

  1. Het congrescentrum in Utrecht is niet te groot en niet te klein

Het klinkt vanzelfsprekend, maar het is bijzonder belangrijk dat het congrescentrum u een kamer aan kan bieden die niet te groot is, maar ook niet te klein. Waarschijnlijk weet u zelf wel hoeveel gasten u kunt verwachten, maar kiest u een te kleine ruimte uit, dan kan niet iedereen zitten. Zo geeft u uw gasten het gevoel niet welkom te zijn. Een te grote ruimte heeft ook een negatief effect. Allereerst heeft u dan dus te veel betaald, maar daarnaast valt uw gezelschap dan ook in het niet. Als u moet spreken in een ruimte die niet gevuld is, komt uw boodschap niet goed over en het geeft een wat trieste sfeer aan uw evenement. Een congrescentrum in Utrecht mag dus niet te klein, maar ook zeker niet te groot zijn.

  1. Het congrescentrum moet bij u passen

Vervolgens is het belangrijk dat het congrescentrum dat u kiest aansluit bij het imago van uw bedrijf. Stel, u heeft zich gespecialiseerd in het verkopen van antieke, klassieke of landelijke meubelen, dan past een modern congrescentrum in Utrecht daar niet bij. Tegelijkertijd zal een IT bedrijf een congrescentrum uit willen kiezen waar alle laatste en modernste apparatuur beschikbaar is. De reden van uw samenzijn heeft hier ook mee te maken. Als u er met zijn allen echt even uit wilt, dan is een locatie in het centrum van Utrecht misschien niet echt rustgevend. U kiest dan een landhuis uit in de omgeving, of een locatie aan het water.

  1. Hoe goed moet het bereikbaar zijn?

Een laatste vraag die u zichzelf stelt als u een congrescentrum in Utrecht gaat zoeken is hoe belangrijk het is dat het goed bereikbaar is. Is dit voor een hapje eten en een meeting aan het einde van een werkdag, dan is het belangrijk dat iedereen zo snel mogelijk op locatie kan komen. Een congrescentrum in Utrecht langs de snelweg is dan dus een goede optie. Wilt u een weekend teambuilding organiseren en uw personeel op die manier dichter bij elkaar brengen, dan is de bereikbaarheid wat minder belangrijk.

Het beste congrescentrum voor u

Een goed congrescentrum kan uw samenzijn dus tot een succes of tot een mislukking maken en het is belangrijk dat u hier goed over nadenkt. Daarom begint u al op tijd moet zoeken (beschikbaarheid is ook nog een punt) en zorgt u ervoor dat u een congrescentrum uitkiest dat aan al uw wensen en benodigdheden voldoet. 
Conferentiecentrum Kontakt der Kontinenten heeft vijfentwintig vergaderzalen, drie bijzondere conferentiezalen, honderddertig hotelkamers én een inspirerende bosrijke omgeving. Kortom, alle ruimte voor uw conferentie, evenement of overnachting.

tekstschrijver

Teksten schrijven voor anderen als seo tekstschrijver

Een seo tekstschrijver schrijft teksten voor anderen. Seo teksten zijn teksten die zo worden geschreven dat ze goed vindbaar zijn door de zoekmachines. Dit kunnen allerlei soorten teksten zijn. Bijvoorbeeld een blog waarin vragen worden behandeld, maar ook productteksten voor een webwinkel. Vrijwel elk bedrijf heeft baat bij teksten van een goede seo tekstschrijver. Wil je dus in die richting gaan werken, dan zijn er veel mogelijkheden. En het leuke is dat je als tekstschrijver over elke branche kan schrijven. Blijf je bij het bekende of kies je ervoor jezelf heel breed te oriënteren om zo kennis op te doen van bedrijven waar je normaal nooit meer in aanraking komt?

Jezelf specialiseren als seo tekstschrijver

Om seo teksten te schrijven, moet je natuurlijk wel weten aan welke voorwaarden deze teksten moeten voldoen. Er worden hele studies gedaan om te achterhalen op welke criteria een zoekmachine als Google de teksten uitzoekt. Soms veranderen deze criteria ook, waardoor het een leuke uitdaging is om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Daardoor kan je jezelf profileren als seo tekstschrijver. Schrijf jij teksten die zonder uitzondering bovenaan in Google verschijnen? Dan staan bedrijven in de rij om jou in te schakelen als tekstschrijver.

De voordelen van het werken als seo tekstschrijver

Het werken als tekstschrijver heeft veel voordelen. Veel tekstschrijvers werken als zelfstandige en bepalen daardoor zelf hun werktijden. Hierdoor kan je het teksten schrijven ook als bijbaan of parttime baan uitvoeren. Bijvoorbeeld tijdens de uren dat je kinderen naar school zijn of in de avonduren en het weekend als je vrij bent van je baan in loondienst. Daarbij bepaal je als zelfstandige zelf je uurtarief, alhoewel dit natuurlijk wel in overeenstemming moet zijn met de teksten die je levert.

Kennis van seo komt altijd van pas

Als seo tekstschrijver moet je goed op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen binnen dit gebied. En daardoor schrijf je niet alleen goede teksten, maar kan je deze kennis ook op meerdere gebieden gebruiken. Bijvoorbeeld bij het adviseren van bedrijven bij het opzetten van hun website. Daarnaast kan je jezelf verhuren als seo specialist of je specialisme uitbreiden naar sea, de wereld van betaalde advertenties.

Schoonmaakbedrijf voor op kantoor

Aan een schoon kantoor zitten een hoop verschillende voordelen verbonden. Allereerst is het zo dat medewerkers in een schoon kantoor gemotiveerder zijn en ook minder verzuim plegen. We gaan verder in de tekst in op de voordelen van een schoon kantoor, maar eerst is het belangrijk om te kijken hoe een kantoor het beste schoongemaakt kan worden. Dit kun je natuurlijk zelf met je collega’s bijhouden, maar niet op elk kantoor werkt dit zoals je wil en daarom is het in sommige gevallen ook beter om het schoonmaakwerk te laten doen door een professional.


Je kan dan denken aan een schoonmaakbedrijf voor op kantoor. Een schoonmaakbedrijf voor op kantoor is namelijk een professionele manier om een schoon kantoor te krijgen. Een schoonmaakbedrijf is namelijk gespecialiseerd in het schoonmaken van verschillende bedrijven en heeft verschillende protocollen om dit zo goed mogelijk te kunnen doen. Het kan bijvoorbeeld ook zo zijn dat een bedrijf met gevoelige informatie werkt. Je wil dan niet zomaar een persoon hebben die komt schoonmaken en wellicht verkeerde dingen doet met deze gevoelige informatie. Je wil dan een betrouwbaar persoon of betrouwbare personen hebben die je kan vertrouwen terwijl de schoonmaak nauwkeurig verloopt. Ben jij ook op zoek naar een professioneel schoonmaakbedrijf in Waalwijk voor jouw bedrijf? Dan ben je bij actief cleaning services aan het juiste adres.

Andere voordelen

Andere voordelen aan een schoonmaakbedrijf voor op kantoor is dat de schoonmakers verschillende certificaten hebben moeten behalen waardoor zij verschillende oppervlakten bijvoorbeeld goed kunnen schoonmaken. Zij weten ook precies welk middel zij moeten gebruiken om er voor te zorgen dat de schoonmaak netjes verloopt. Kostbare objecten worden met de juiste schoonmaakmiddelen gereinigd waardoor er geen risico is dat deze kapot kunnen gaan. Dit is kennis die niet zomaar iedereen heeft en waardoor een schoonmaakbedrijf voor op kantoor dus juist een goede keuze is.

Voordelen van een schoon kantoor

Aan een schoon kantoor zitten dan ook een hoop verschillende voordelen verbonden. Zo is het bewezen dat werknemers op een schoner en opgeruimder kantoor meer werkzaamheden verrichten en dus veel gemotiveerder zijn. Dat heeft te maken met het feit dat een rommeltje ervoor zorgt dat mensen zich minder goed kunnen concentreren. Hun aandacht wordt afgeleid door de rommel en hun aandacht is dus minder gevestigd op het werk wat zij moeten doen. Daarnaast zorgt een vies kantoor ervoor dat mensen sneller ziek worden en zich dus ook vaker ziek melden. Een schoon kantoor zorgt er dus voor dat mensen minder vaak ziek zijn en meer aandacht hebben voor het werk wat zij moeten doen.

Tot slot

Waarom je dus een schoonmaakbedrijf voor op kantoor moet inhuren? Omdat een schoonmaakbedrijf voor op kantoor ervoor zorgt dat het kantoor netjes schoongemaakt wordt en opgeruimd is. Dit zorgt er op zijn beurt weer voor dat de werknemers meer gemotiveerd zijn en minder verzuim plegen. Een professioneel schoonmaakbedrijf voor op kantoor is daarnaast te vertrouwen en nauwkeurig in het schoonmaken van allerlei verschillende oppervlakten en weet welke schoonmaakmiddelen zij moeten gebruiken voor deze oppervlakten.

Wat is een beroepsaansprakelijkheidsverzekering?

Ben je actief binnen de dienstverlenende sector? Bijvoorbeeld als adviseur of architect? Een kleine fout kan tot grote schade leiden. Je loopt namelijk het risico dat de opdrachtgever jou aansprakelijk stelt voor eventuele schade. Een adviseur kan bijvoorbeeld verkeerd advies geven op het gebied van belasting, waardoor de opdrachtgever te veel moet afdragen aan de Belastingdienst. Een fout in het ontwerp van een architect kan ook tot schade leiden. Het ontworpen gebouw kan bijvoorbeeld niet aan de eisen van de opdrachtgever voldoen. Als architect is het dan ook verplicht om een beroepsaansprakelijkheidsverzekering (BAV) af te sluiten. Met deze verzekering verzeker je jezelf tegen financiële gevolgen van schade veroorzaakt door beroepsfouten. Dit betekent dat de verzekeringsmaatschappij de schade voor jou zal vergoeden indien je een fout maakt.

Het risico van aansprakelijkheid beperken


Ondanks dat fouten maken menselijk is, wil je natuurlijk proberen schadeclaims te voorkomen. Het risico hiervan kun je beperken, door het contact met de opdrachtgever goed te onderhouden. Het is daarbij belangrijk om te zorgen voor goede algemene- en leveringsvoorwaarden. Daarnaast kan je de opdracht schriftelijk vastleggen en voorleggen aan de opdrachtgever, zodat alles inzichtelijk is voor beide partijen. Mocht er dan alsnog een beroepsfout voorkomen, dan kan aanspraak worden gemaakt op de beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Het gebeurt weleens dat de opdrachtgever meer eist dan waar hij recht op heeft. Door inzicht te geven in de opdracht en voorwaarden kunnen deze hoge schadeclaims voorkomen worden. Verder is het belangrijk om te weten dat het bij de beroepsaansprakelijkheidsverzekering gaat om zuivere vermogensschade. Dit is financiële schade die niet voortkomt uit materiele en letselschade.

Beroepsaansprakelijkheidsverzekeringen vergelijken

Waar kun je het beste een beroepsaansprakelijkheidsverzekering afsluiten? Dit is een veel gestelde vraag, aangezien je natuurlijk de beste dekking tegen de beste premie wilt hebben. Een tool hiervoor zijn de vergelijkingssites. Deze sites maken inzichtelijk tegen welke premie je een verzekering kunt afsluiten. Mocht je als zelfstandig ondernemer een zakelijke rekening bij bijvoorbeeld de Rabobank, kun je daarbij ook een beroepsaansprakelijkheidsverzekering afsluiten. Zo hou je alles onder één dak, dit is wel zo overzichtelijk. Tenslotte dient er rekening gehouden te worden met het feit dat bij de meeste verzekeraars alleen een beroepsaansprakelijkheidsverzekering afgesloten kan worden wanneer je lid bent van een beroepsvereniging.

Detachering schoonmaakpersoneel

Het schoonhouden van het bedrijf is onontbeerlijk om de medewerkers beter te laten werken en om een goede indruk te maken op de klanten. Maar pas op: dit betekent niet dat het bedrijf zijn eigen schoonmaakploeg moet opzetten, die moet opdraaien voor alle tegenslagen die dit proces met zich meebrengt! Heeft u outsourcing als een mogelijkheid overwogen? Gewoon voor jullie helpt u graag verder.

Steeds vaker brengt het uitbesteden van de schoonmaak van de organisatie voordelen met zich mee die veel verder gaan dan het hebben van een geschikte plaats voor het gebruik, ook met betrekking tot het management in het algemeen. Wat vindt u ervan om de belangrijkste voordelen van outsourcing van deze dienst te kennen? Kijk eens:

Wat zijn de voordelen van outsourcing?

In feite is dit soort uitbesteding in staat om echt positieve gevolgen te hebben voor het bedrijf, zolang het maar op de juiste manier gebeurt. Op deze manier zijn de belangrijkste voordelen onder meer:

Kwaliteit
Met de samenwerking van een gekwalificeerd bedrijf dat zich uitsluitend toelegt op zakelijke reiniging, zal het kwaliteitsniveau van de reiniging in uw organisatie naar een hoger niveau worden getild. En dit heeft ook te maken met de omvang van de investeringen die de aanbieder heeft gedaan op zoek naar betere resultaten.

Bovendien, in het geval van tekorten, iets heel gebruikelijk in deze sector, het ingehuurde bedrijf heeft een team van Technical Reserve, die u toelaat om snel te vervangen de ontbrekende werknemer, niet verlaten leeggelopen de reiniging van het bedrijf.

Efficiëntie
Juist door het niveau van expertise in de praktijk van zijn activiteiten kan een externe schoonmaakdienstverlener veel efficiënter werken.

Door gebruik te maken van eigen methoden en processen, naast een resultaatgericht management, is het voor het uitbestede bedrijf veel gemakkelijker om een maximale productiviteit van het team te bereiken, wat leidt tot betere resultaten.

Focus op de eindactiviteit
Als de kernactiviteit van uw bedrijf in een andere sector ligt dan de schoonmaaksector, kan uw bedrijf door het uitbesteden van deze sector aandacht, inspanningen en middelen gaan besteden aan wat echt belangrijk is voor de groei van uw bedrijf.

Stel je bijvoorbeeld een winkelcentrum voor. Zonder de uitbesteding van schoonmaakdiensten zou het bedrijf moeten stoppen met het aanbrengen van verbeteringen in de food court, bijvoorbeeld om te kunnen zorgen voor sanering binnen bepaalde normen.

Hetzelfde gebeurt met uw bedrijf! Door exclusieve toewijding te kunnen bieden, wordt de concurrentiekracht van uw bedrijf groter en dus ook het resultaat beter.

Kosten
Het is bekend dat outsourcing de kosten van het bedrijf kan verlagen, en dit is een van de belangrijkste voordelen. Door het uitbesteden van reiniging kan het bedrijf minder uitgeven aan de verspilling van producten en machines, naast lagere kosten bij wisseling van personeel, vervanging tijdens vakanties en afwezigheden.

Bovendien heeft een gespecialiseerd reinigingsbedrijf meer kennis over de processen, waardoor een grotere productiviteit of schaalvergroting mogelijk is, hetzij door de toepassing van procedures en specifieke opleidingen en/of door het gebruik van de juiste apparatuur / machines.

Het uitbesteden van de netheid van uw bedrijf zorgt voor meer kwaliteit, efficiëntie en toewijding aan het bedrijf, evenals kostenoptimalisatie. Hiervoor is het echter van groot belang om de juiste leverancier te kiezen, zodat het hele contract volgens plan wordt uitgevoerd.