Zo bewaar je je spullen het best op kantoor

Als je geen vaste opslag plek hebt voor spullen op kantoor, worden je kantoor en bureau snel een puinhoop. Het is niet fijn om op kantoor te werken terwijl er overal spullen staan. Dit is geen gezicht voor jezelf en ook niet prettig voor klanten van je bedrijf of het bedrijf waar je voor werkt. Spullen kan je het beste opslaan in kasten en dozen. Hierdoor heeft je kantoor een schone en nette uitstraling en is het prettig om op kantoor te werken. 

Bewaar zo veel mogelijk spullen in een lockerkast

Er bestaan verschillende soorten lockerkasten voor op kantoor. Een van de lockerkasten bestaat uit meerdere aparte kluizen en deze hebben elk een eigen code. Deze lockers zijn meestal voor werknemers zodat zij waardevolle items kunnen opslaan in hun eigen kluis. Veel scholen en treinstations maken ook gebruik van deze lockers. Als je op kantoor met gevoelige informatie werkt zoals bijvoorbeeld de boekhouding, persoonlijke gegevens, bedrijfsgeheimen of financiële gegevens is het belangrijk dat je deze gegevens en papieren zo veilig mogelijk opbergt. 

Je wilt namelijk niet dat andere werknemers die hier niet voor bevoegd zijn deze gegevens inzien. Ook zou het zeer pijnlijk zijn voor jou als werknemer en het imago van het bedrijf als deze gegevens op straat komen te liggen. Lockers zijn de beste manieren om gevoelige informatie op te slaan. De meeste lockers zijn honderd procent afgesloten waardoor er geen lucht van buiten naar binnen kan en andersom. Vele lockers kunnen ook tegen waterschade bij lekkage of tegen vuur tot een bepaalde graad. Zo weet je dat als je gebruik maakt van een locker dat de opgeslagen spullen veilig zijn. 

Mijn slot is kapot

Als een slot van een locker kapot is, is het belangrijk dat er zo snel mogelijk een vervangende slot geplaatst word. Het zou namelijk zeer vervelend zijn als een werknemer zijn kluis niet open kan doen terwijl er spullen in liggen. Ook zou het vervelend zijn als er gevoelige informatie in de locker ligt en dit nu voor iedereen toegankelijk is. Een nieuw lockerslot is eenvoudig online te bestellen via verschillende bekende en betrouwbare webwinkels. Je nieuwe lockerslot wordt meestal de volgende werkdag al bezorgd en kan zeer makkelijk en snel geïnstalleerd worden. 

Archiefruimte

Als je spullen of veel papierwerk wilt opslaan dat geen gevoelige informatie bevat, kan je het beste gebruik maken van een archiefruimte. De meeste bedrijven hebben een archiefruimte en slaan hier bijna alles in op. Dit zorgt er namelijk voor dat het kantoor en het bedrijf er netjes uit zien. Een archiefruimte is meestal een centraal gelegen ruimte die voor elke werknemer toegankelijk is. Vaak krijgt een werknemer een eigen plank of eigen kast in een archiefruimte zodat de werknemer daar alle spullen in kan opslaan. Het maakt het werken aan verschillende projecten eenvoudiger omdat alle informatie centraal ligt en toegankelijk is voor iedereen. Als je gebruik maakt van een archiefruimte zul je opmerken dat je kantoor schoon blijft en dat is prettig werken!

Vind de beste werkkleding voor jouw bedrijf

Het dragen van werk- en/of bedrijfskleding wordt steeds belangrijker. Niet alleen is het een goede manier om de professionaliteit en representativiteit van je bedrijf uit te dragen, maar het dragen van de juiste werk- en/of bedrijfskleding draagt ook bij aan de veiligheid van je medewerkers. Ben je op zoek naar de juiste werkkleding voor je bedrijf? Lees dan snel verder voor de beste tips. 

Het belang van goede bedrijfskleding

Het dragen van goede bedrijfskleding is erg belangrijk. De voornaamste reden om bedrijfskleding te dragen, is veiligheid. Met de juiste werk- of bedrijfskleding bescherm je je werknemers tegen gevaarlijke invloeden van buitenaf. Daarnaast straalt het dragen van werk- of bedrijfskleding een hoge mate van professionaliteit uit. Door je werknemers in de juiste werkkleding te hullen, laat je als werkgever zien dat je op de juiste manier omgaat met je werknemers en het zorgt ervoor dat je werknemers er representatief uitzien bij het verrichten van hun werkzaamheden. Ook kan het dragen van werk- of bedrijfskleding bijdragen aan een gevoel van eenheid binnen je team. Doordat je werknemers allemaal hetzelfde type werk- of bedrijfskleding dragen, wordt er op onbewust niveau een gevoel gecreëerd van gelijkheid en dat men echt samen naar dezelfde doelen toe werkt. 

Ook hoeven medewerkers niet meer na te denken over de juiste kledingkeuze tijdens hun aanwezigheid bij je bedrijf. Daarnaast is het dragen van werk- of bedrijfskleding een goede manier om je de naamsbekendheid en herkenbaarheid van je bedrijf te vergroten. Laat je de werkkleding van je medewerkers bedrukken met je bedrijfsnaam en/of bedrijfslogo? Dan zijn je werknemers niet alleen aan het werk voor je bedrijf, maar maken ze er ook nog eens actief reclame voor. 

Waar moet goede bedrijfskleding aan voldoen? 

Veiligheid

Goede bedrijfskleding moet altijd voldoen aan de geldende veiligheidseisen die een werkomgeving met zich meebrengt. Hierbij kun je denken aan het dragen van werkschoenen in een omgeving waar gewerkt wordt met zware of scherpe producten en het dragen van een werkjas wanneer er in koude of natte weersomstandigheden gewerkt wordt. 

Comfort

Daarnaast is het belangrijk dat bedrijfs- of werkkleding voldoet aan de eis comfort. Je wil immers niet dat je werknemers last hebben van jeukende werkkleding en daardoor afgeleid raken gedurende hun werkzaamheden. Het is belangrijk dat je medewerkers hun bedrijfskleding met gemak, en het liefst ook met trots, dragen. Zorg er dus voor dat je hen bedrijfs- of werkkleding van kwaliteit aanbiedt. 

Representativiteit 

Daarnaast moet goede bedrijfs- of werkkleding voldoen aan de eis: representativiteit. Dit houdt niet alleen in dat de werk- of bedrijfskleding er goed uit moet zien, maar ook dat deze voorzien is van de naam, het logo en/of de slogan van je bedrijf. Laat bijvoorbeeld een mooie Helly Hansen werkjas bedrukken met je bedrijfslogo of bedrijfsnaam en laat de naam van je bedrijf op werk shirts bedrukken of borduren. 

Volledigheid 

Ga je je werknemers bedrijfskleding aanbieden? Zorg dan dat ze een volledige werkoutfit tot hun beschikking hebben; van werkschoenen heren tot polo, riem, sweater en werkjas. Zo behoud je de uniformiteit en representativiteit van de werkkleding.

De beste plek om een kantoorpand te kopen in 2022

Voordat je bepaalt waar jouw nieuwe kantoorpand komt te staan, is het belangrijk om je budget te bepalen. Zodra je een richtlijn hebt voor de prijs, weet je welke locaties wel en juist niet binnen jouw bereik zijn. Er moet ook wat overblijven voor een stijlvolle en tijdloze kantoorinrichting! Ook met een krapper budget kun je geschikte kantoorruimte vinden. Door creatief te zijn haal jij het maximale uit ieder budget. Ben jij benieuwd wat de beste plek is om een kantoorpand te kopen in 2022? Wij hebben 4 suggesties voor je op een rij gezet. 

Kantoorpand kopen in Amsterdam

Als jij een hoog budget hebt, is de Zuidas de ‘place to be’. De Zuidas is de duurste plek van Nederland om kantoorruimte aan te schaffen, maar je investering is hier dan ook waardevast en heeft veel groeipotentieel. Mocht je weer uit je kantoorruimte gegroeid zijn, krijg je deze dus makkelijk weer verkocht. Ook het centrum van Amsterdam is zeer populair, onder andere bij startups. Of wat dacht je van kantoorruimte bij Schiphol? Uiteraard is het belangrijk waar jouw personeel woont. Je wilt een kantoorruimte hebben die goed bereikbaar is voor je medewerkers en eventuele klanten. 

Besparen met kantoorlocatie in randgemeenten

Voor kantoorruimtes op A-locaties in Amsterdam betaal je de hoofdprijs. Wil jij wel in de Randstad zitten maar vind je kantoorruimte in de grote steden zoals Amsterdam, Utrecht, Rotterdam of Den Haag te duur? Kijk dan naar locaties die hier net buiten liggen, zoals buiten de ring van Amsterdam of bijvoorbeeld een kantoorruimte in Rotterdam Alexander. Een bijkomend voordeel van dit soort locaties is dat de bereikbaarheid uitstekend is. 

Kantoorlocaties buiten de Randstad

Buiten de Randstad zijn er ook verschillende ‘up and coming’ populaire kantoorlocaties. Schakel bijvoorbeeld een bedrijfsmakelaar in Arnhem in om hier een goed geprijsd kantoorpand aan te schaffen, of kijk naar kantoorruimte in Brabant of Flevoland. Ook steden als Leeuwarden, Zwolle, Almere, Amersfoort, Groningen en Enschede staan bekend als populaire kantoorlocaties en zijn uitermate geschikt om een kantoorpand te kopen. 

Flexplek boeken

Heb jij behoefte aan kantoorruimte voor jezelf als ZZP’er? Dan kan het verstandig zijn om een flexplek te boeken. Je hoeft in dit geval vooraf geen grote investering te doen, en je betaalt alleen voor de werkplek op de dagen dat je hier gebruik van maakt. Daarnaast is het makkelijk om je werkplek in de boekhouding te verwerken en maak je meestal gebruik van prettige voorzieningen, zoals flexibel te boeken vergaderruimtes, gratis kopjes koffie en thee of een aangrenzende lunchroom.

Er zijn dus genoeg opties wanneer je een kantoorpand wilt kopen in 2022. Belangrijk is dat je je budget en wensen bepaalt voordat je aan de slag gaat. We wensen je vast veel succes!

4 voordelen van een uitzendbureau op een rij

Door je in te schrijven bij een uitzendbureau kun jij snel een passende functie vinden. Het uitzendbureau zet zich namelijk in voor de opdrachtgever om geschikt personeel te vinden. Ze kijken in het huidige bestand van werkzoekenden en plaatsen indien nodig een advertentie. Ben jij op zoek naar werk? Dit zijn 4 voordelen van werken voor een uitzendbureau. 

Overzicht in vacatureaanbod

Het uitzendbureau heeft alle vacatures verzameld op hun site. Hierdoor zie jij geen vacature over het hoofd. Je maakt een profiel aan, waar je onder andere jouw persoonlijke gegevens en cv kunt plaatsen, vervolgens hoef je alleen nog maar op zoek naar passende functies om op te solliciteren. Gebruik filters om je zoekopdracht te verfijnen, bijvoorbeeld om aan te geven dat je op zoek bent naar een fulltime of parttimefunctie, en in welke branche jij wilt werken. Vind bijvoorbeeld direct verschillende binnenvaart vacatures als je deze branche werkt. 

Vacatures via de mail

Door je in te schrijven voor de mailing van het uitzendbureau ben jij als een van de eerste op de hoogte van de nieuwste vacatures. Je krijgt namelijk direct een melding via mail. Het uitzendbureau kan jou ook benaderen als ze op basis van jouw profiel denken dat je een geschikte kandidaat bent voor een vacature. 

Professionele ondersteuning

Het uitzendbureau weet precies naar wat voor werknemer de werkgever op zoek is. Doe hier je voordeel mee en vraag iemand om feedback op jouw cv of motivatiebrief. Zorg ervoor dat je goed voorbereid bent op je sollicitatie, hierdoor vergroot je de kans dat jij die ene baan in de wacht sleept. Zie jij een vacature waarvan je denkt dat deze bij je past maar bezit je niet de gevraagde ervaring of diploma? Dan valt het aan te raden om even naar het uitzendbureau te bellen om te vragen of dit een harde eis is. Wellicht is dit niet het geval en word je gewoon gevraagd om te solliciteren.

Flexibel werken

Vaak is het werken via een uitzendbureau zeer flexibel. Zo werk je bijvoorbeeld een paar maanden bij een organisatie om in te vallen voor een medewerker met zwangerschapsverlof of heeft de werkgever een uitzendbureau ingeschakeld om tijdelijk te voldoen aan een hogere vraag. Ook voor jezelf is het werk flexibel, omdat je niet vastzit aan een lang opzegtermijn. Als je een andere baan vindt die nog beter bij je past, kun je zo jobhoppen. Bevalt het juist goed? Dan kan het bedrijf besluiten om je in vaste dienst te nemen. In sommige gevallen kun je ook direct via een vast contract aan de slag bij het bedrijf dat jouw voorkeur heeft.

Er zitten dus genoeg voordelen aan werken via een uitzendbureau. Een uitzendbureau kan jou helpen met het vinden van geschikt werk en je hebt de mogelijkheid om flexibel om te gaan met je tijd. Schrijf je eens in bij een uitzendbureau om te kijken of dit bij jou past. Veel plezier vast!

Met behulp van deze software zal elk project een succes worden!

Het is als bedrijf een flinke uitdaging om overzicht te bewaren over alle verschillende projecten en werkzaamheden. Haalt iedereen zijn deadlines? Is alles gefactureerd? Blijven de projecten binnen het budget? En hoe overleg je met de klant? In dit artikel vertellen wij je over bedrijfssoftware dat ervoor zorgt dat elk project een succes wordt.  

Projectmanagement

Je hebt de term projectmanagement ongetwijfeld wel eens voorbij horen komen. Maar wat houdt dit nu precies in? Projectmanagement gaat over het efficiënt en op een slimme manier beheren van projecten. Goede projectmanagement zorgt ervoor dat de organisatie op een snelle en efficiënte manier doelstellingen van een hoge kwaliteit bereikt. 

Project fases

Elk project bestaat uit een scala aan taken die uiteindelijk tot één doel leiden. De uitvoering van een project bestaat meestal uit vijf verschillende fases:

  1. De opstartfase
  2. De projectplanning
  3. De uitvoering
  4. De opvolging
  5. De nazorg

In zekere zin worden projecten altijd begrensd door drie factoren: tijd, personen en middelen. Om een project toch op een zo efficiënt mogelijke manier te laten verlopen kan projectmanagement software dé oplossing bieden. Met een slimme projectmanagement tool heb je tijdens iedere fase van het proces de volledige controle. Je blijft bijvoorbeeld constant op de hoogte van de actuele projectstatus en je bereikt projectdoelen met lage overheadkosten.

Daar komt bedrijfssoftware in beeld, een programma dat ervoor dat systemen automatiseren en bedrijfsprocessen binnen een organisatie met elkaar verbinden.

Alles-in-één bedrijfssoftware

Naast projectmanagement kun je met deze software ook andere bedrijfsprocessen digitaliseren en optimaliseren waaronder: HRM, CRM, planning, kostenbeheer, timesheets, facturatie en tickets. Daar waar andere bedrijven vaak niet de flexibiliteit bieden voor een integratie van verschillende departementen, voegt deze bedrijfssoftware wél alles samen in een programma. Hoe fijn! Bovendien staat project optimalisatie en gebruiksvriendelijkheid voorop, waardoor het systeem makkelijk te gebruiken is. Elke individuele gebruiker van de bedrijfssoftware bestuurt zijn volledig geïntegreerde digitale werkruimte.

Cloud-gebaseerd

De software is daarnaast volledig cloud-gebaseerd. Dit wil zeggen dat je altijd en overal toegang hebt tot real-time informatie, of je nu thuis, bij een klant, of op het kantoor bent.

Projectbeheer

De volgende features van de software helpen bij het plannen, uitvoeren en analyseren van projecten:

  • Visueel planbord
  • Synchroniseren met outlook
  • Samenwerking & notitie
  • Documentbeheer
  • Rapportage
  • API Layer
  • Integratie met 3e partij tool
  • Gebruik statussen
  • Overzicht vakanties

Wat ons betreft, is het een no-brainer; met deze bedrijfssoftware heb je in één oogopslag overzicht over al je projecten en de voortgang hiervan. 

Een bedrijf starten in de coronacrisis: waar moet je op letten?

De coronacrisis heeft ons al voor verschillende uitdagingen gezet. Veel bedrijven moesten hun diensten aanpassen, sommige organisaties waren genoodzaakt hun deuren te sluiten. Voor creatieve ondernemers is het een interessante tijd gebleken. Als je goed weet in te spelen op de behoeften van deze tijd, dan kun je je bedrijf in korte tijd aanzienlijk laten groeien. Ga jij de uitdaging aan en start je een bedrijf in de coronacrisis, dan zijn er een aantal zaken waar je op moet letten. In dit artikel zetten we ze voor je op een rijtje.

Kijk kritisch naar je ondernemingsplan

Een bedrijf starten begint met een goed doordacht ondernemingsplan. Je onderzoek de markt, zet je je doelen op een rij en maak een overzicht van de financiën. Het plan geeft richting aan je bedrijfsactiviteiten voor de komende jaren. Dat was vóór de coronacrisis al belangrijk, maar is nu zeker iets waar je veel aandacht aan moet besteden om je slagingskans te vergroten. Het ondernemingsplan dwingt je om kritisch te kijken naar je doelgroep, de behoeften van je doelgroep en je concurrentie. Zo kun je erachter komen of je klanten daadwerkelijk zitten te wachten op jouw dienst of product. De coronacrisis heeft de markt waarschijnlijk blijvend veranderd. Door in te spelen op deze veranderingen vergroot je je slagingskans. Wil je hulp bij dit proces? Dan kun je ervoor kiezen je ondernemingsplan door een professional te laten schrijven. Zij beschikken over de nodige ervaring, waardoor ze valkuilen eerder zullen herkennen. Bovendien kijken zij met een frisse blik naar jouw ideeën. 

Zie jij het niet zitten om je ondernemingsplan te gaan schrijven. Je kunt je ondernemingsplan ook laten maken door een professioneel bedrijf!

Zorg dat je flexibel bent

Zoals we in de afgelopen twee jaar hebben gezien valt de nabije toekomst lastig te voorspellen. Onverwachte situaties kunnen ervoor zorgen dat je bedrijfsidee drastisch moet veranderen. Flexibiliteit is in deze tijd voor ondernemers dan ook belangrijker dan ooit. Als je van tevoren rekening houdt met verschillende scenario’s heb je meer kans dat je onderneming bestand is tegen een crisissituatie. Dit doe je bijvoorbeeld door je dienstverlening ook digitaal aan te bieden, zodat je niet volledig afhankelijk bent van een fysieke locatie. Ben je van plan om een horecaonderneming te starten, dan kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om ook afhaalmaaltijden of catering aan te bieden. Er zijn een hoop mogelijkheden. Kijk daarom goed hoe je flexibiliteit toe kunt voegen aan jouw bedrijf. 

Houd rekening met extra risico’s

Ondernemen in crisistijd betekent dat je bereid moet zijn om risico’s te nemen. Als ZZP’er moet je bijvoorbeeld rekening houden met de mogelijkheid dat opdrachtgevers door faillissement jouw geleverde diensten niet meer kunnen betalen. Vind je dit een te groot risico, dan kun je ervoor kiezen om een vaste baan te zoeken in deeltijd, en daarnaast je onderneming te runnen. Een bedrijf starten is natuurlijk altijd een risico. Maar je kunt je gelukkig goed voorbereiden op de extra risico’s in coronatijd. 

Een eigen bedrijf starten is vooral heel erg leuk, en er zitten een hoop voordelen aan. Je creëert een enorm flexibel leven voor jezelf en geen dag is hetzelfde! Zie het als een kans om een bedrijf te starten in de coronacrisis, en vraag hulp wanneer je dit nodig denkt te hebben. We wensen je vast veel succes met het starten van jouw onderneming! 

Drie handige tips om een baan te vinden

Ben je op zoek naar een nieuwe baan? Of wordt dit de eerste keer dat je gaat zoeken naar een baan? Dat is altijd spannend! Het is allemaal nieuw. Je leert nieuwe mensen kennen, komt terecht in een andere omgeving en je hebt geen zekerheid over hoe snel je een baan vindt. Je kunt vacatures in Franeker vinden, maar lees eerst dit artikel. In dit artikel geef ik namelijk drie handige tips om een baan te vinden.

  1. Vacatures vinden op het internet

Er zijn onwijs veel vacatures te vinden op het internet. De makkelijkste manier om een vacature te vinden, is door je cv op te sturen naar een uitzendbureau. Zij gaan vervolgens voor je aan de slag om een passende baan te vinden. Er zijn echter nog veel meer mogelijkheden. Zo is het ook mogelijk om je eigen netwerk in te zetten, aan te melden voor open sollicitaties en om social media in te zetten. Steeds meer bedrijven zijn actief op social media en de kans is groot dat zij een bericht plaatsen als zij een werknemer zoeken. 

  1. Solliciteren op de ouderwetse manier

Tegenwoordig vind je vrijwel elke sollicitatie op het internet. Alleen is de kans heel groot dat er veel mensen voor een bepaalde vacature hebben gesolliciteerd. Wanneer je echt graag een baan wil bij een specifiek bedrijf, is het ook mogelijk om op de ouderwetse manier te solliciteren. Loop bij het bedrijf naar binnen en vraag of ze nog werknemers zoeken. Op deze manier laat je zien dat je echt geïnteresseerd bent en hebben zij gelijk een beeld van jouw persoonlijkheid.

  1. Bereid je sollicitatie goed voor

Wanneer je een vacature hebt gevonden dat bij jou past, is het tijd om te solliciteren. De basis voor een sollicitatie begint bij het opsturen van een je cv en sollicitatiebrief. Zorg ervoor dat er geen spellingsfouten in je sollicitatiebrief staan. Dit komt niet zo netjes over op je mogelijke nieuwe werkgever. Daarnaast is het ook mogelijk om je voor te bereiden op je sollicitatiegesprek. Neem goed de vacature door. Hier staat vaak in verwerkt waar het bedrijf naar op zoek is en probeer hier op in te spelen tijdens je gesprek. 
Wil je graag solliciteren via een uitzendbureau? Twijfel dan niet en neem gelijk een kijkje op Prowurk. Wie weet heb jij binnenkort wel een nieuwe baan!

Hoe vind je de beste lockers voor jouw evenement?

Tegenwoordig zie je op steeds meer plekken dat het mogelijk is om lockers te huren. Een aantal jaar geleden zag je eigenlijk alleen de mogelijkheid om lockers te huren op evenementen of in sportscholen. Vandaag de dag is het ook mogelijk om lockers te huren op openbare plekken, zoals stations of winkelcentrums. Op elke plek is zowat wel een andere soort locker te huur. In dit artikel leg ik uit hoe je de beste lockers vindt voor jouw evenement. 

Vind een aanbieder die lockers verhuurt

Wanneer je een evenement organiseert, is het logisch dat je geen lockers wil kopen. In dat geval is het juist handiger om lockers te huren. Eén van de beste aanbieder van lockers is Elockers. Zij bieden allerlei verschillende lockers aan. Van lockers met een sleutelslot tot aan smart lockers. Je kunt samen met hun overleggen welke lockers het beste zijn voor jouw evenement. Daarnaast verhuren zij niet alleen de lockers. Zij komen ook de lockers plaatsen en weer ophalen na afloop van het evenement.

Welke lockers past bij jouw evenement?

Er zijn allerlei verschillende lockers te huur, maar je zult zien dat niet elke lockers ook geschikt is voor jouw evenement. Meestal zie je dat evenementen liever geen gebruik meer maken van lockers met een sleutelslot. Zij gaan meestal voor een locker met pincode. Om echter te bepalen welke locker het beste bij jouw evenement past, is het belangrijk om jouw wensen in kaart te brengen. Op basis hiervan kan je al gerichter een keuze maken tussen de verschillende lockers. 

Neem een kijkje bij andere evenementen

Het is ook handig om een kijkje te nemen bij andere evenementen. Welke lockers gebruiken zij? Op welke plek staan de lockers? Door hierop te letten, is het mogelijk om te bedenken of jij dit ook wil voor jouw evenement. Misschien zie je wel verbeterpunten of zie je dingen die je zelf graag anders ziet. Daarnaast kan je ook aan de organisator van het evenement vragen hoe hij of zij aan de lockers is gekomen. De kans is aanzienlijk groot dat ook zij gebruik hebben gemaakt van lockerverhuur.

Wat zijn de beste lockerkasten?

Allemaal hebben we wel eens een locker of lockerkast gebruikt. Vaak zie je lockers bij zwembaden, sportscholen, pretparken, scholen of stations. Tegenwoordig kun je overal wel een lockerkast vinden. Vandaar dat er ook lockers in verschillende soorten en maten zijn, zodat je voor elke omgeving een geschikte locker kunt vinden. Vraag je je af wat de beste lockers zijn en wil je weten welke soorten er zijn? In deze blog kun je er meer over lezen, en wellicht doe je ook nog eens inspiratie op voor je eigen werkplek of woning!

Hoe kun je de ideale locker vinden?

Sommige mensen hebben geen enkel idee welke lockerkast het beste bij hun wensen past. Misschien heb je daar zelf ook wel last van. Het kan ook zijn dat je een groot aantal lockers in een keer wilt aanschaffen, omdat je bijvoorbeeld een nieuwe sportschool hebt opgericht. Er zijn gelukkig veel opties voor lockers en plaatsen waar je lockerkasten kunt aanschaffen of bestellen. Kijk bijvoorbeeld eens op internet naar de mogelijkheden of laat je adviseren door een expert.

Waarvoor kun je een lockerkast gebruiken?

Lockerkasten worden gebruikt om persoonlijke spullen voor een tijdje veilig op te bergen. Lockers zie je voornamelijk op openbare plekken. Denk bijvoorbeeld aan de kleedruimten in een sportschool, pretpark, festivals, evenementen of de voetbalkantine. Als je lockers gaat aanschaffen, doe je er goed aan om op verschillende locaties in het pand lockers neer te zetten. Op deze manier kunnen mensen hun spullen veilig opbergen zonder dat er opstoppingen ontstaan bij de lockers. Je kunt lockers echter ook thuis neerzetten. Lockers hebben een robuuste uitstraling waardoor je ogen er automatisch heen getrokken worden. Ideaal om je spullen veilig op te ruimen en stofvrij te houden. 

Welke lockerkast past bij mij?

Welke lockerkast het beste bij jou past, hangt van jouw wensen en idealen af. Als je een locker voor in huis wilt om te gebruiken als kastruimte, heb je een andere locker nodig dan voor een sportschool. Ook zijn er verschillende kleuren en maten beschikbaar. De beste optie is om er met een expert zoals Lockers and More over te vragen en zelf research te doen op internet zodat je erachter komt wat het beste bij jou past.

Vergaderen aan het strand is een uitstekend idee!

Hoe houd je het vergaderen interessant voor iedereen? Probeer het vergaderen aan het strand maar eens uit. Je zal merken dat iedereen veel meer energie heeft en ook veel meer inspiratie heeft. Je zou het zelf ook maar saai vinden als je iedere keer in een vaste ruimte moet zitten en moet vergaderen. Voorkom dat mensen inzakken en hun hoofd er niet meer bij houden. Je moet zorgen dat het inspiratie opwekt, energie geeft en dat mensen echt enthousiast worden en mee kunnen denken. Daarom is een vergadering op het strand een goede keuze en daar kun jij dus ook snel voor kiezen.

Voordelen vergaderen aan het strand

Het klinkt misschien vreemd, maar het vergaderen aan het strand is echt een logische keuze. Steeds meer bedrijven kiezen er voor en je gaat het zelf moeten ervaren om het voordeel te voelen:

  • Nieuwe omgeving, veel mensen houden ervan om eens wat nieuws te doen. Je hoeft niet altijd binnen te zitten bij het vergaderen, een keer een andere vloer, uitzicht, een andere setting, dit zal iedereen goed doen binnen je team. 
  • Nieuwe inspiratie, je bent op een andere plek en dan zie je ook andere dingen die je weer kunnen inspireren. Onderzoek heeft ook aangetoond dat het echt werkt dus ook goed om dat zelf te ervaren tijdens het vergaderen aan het strand.
  • Een pauze inlassen is heel eenvoudig, gewoon even allemaal naar het strand en even hoofd leegmaken en wandelen. Een mooie omgeving en iedereen zal altijd een fijne herinnering hebben aan dit moment.
  • Meer energie, omdat je ook veel buitenlucht krijgt en inspiratie op gaat doen door de mooie zee en andere mooie beelden die je dan ziet.
  • Nieuwe ideeën, die altijd welkom zijn binnen iedere organisatie!
  • Vrolijke en enthousiaste mensen, omdat je even weg bent uit je gewone omgeving en lekker buiten kunt zijn of naar buiten kunt kijken.
  • Even uit de gewone omgeving en daardoor is het vergaderen aan het strand de beste optie.

Mogelijkheden vergaderen aan het strand

Er zijn veel opties als je denkt aan het vergaderen aan het strand. Je kunt het letterlijk aan het strand plaats laten vinden in de buitenlucht (als het goed weer is natuurlijk). Maar het kan ook binnen in een strandtent Scheveningen bijvoorbeeld. Eten en drinken kan dan ook geregeld worden. Soms ook een overnachting als het helemaal uit de richting is van waar je bedrijf zich bevindt.

Kies voor vergaderen aan het strand

Een goed moment om het vergaderen aan het strand te regelen en eens wat extra te doen voor je personeel. Nieuwe ideeën zijn vast en zeker welkom en deze kun je realiseren door op allerlei plaatsen te vergaderen zoals eens aan het strand. Het is iets waar steeds meer bedrijven werk van maken, even er tussenuit en wat nieuwe inspiratie. Laat het je daarom ook overkomen, geef het uit handen om het te regelen of doe het zelf. Maar ga in ieder geval zelf ervaren en inzien hoe fijn dit is voor het hele team.